28.07.2018

Atlanta - o experienta inedita

Am decis sa incep sa scriu despre fiecare turneu la care particip, indiferent de situatia in care ma voi afla. Chiar daca va fi bine si voi castiga sau daca nu voi fi multumit de rezultat si voi pierde.
Avand in vedere ca sunteti atatia oameni frumosi care ma urmariti si imi sunteti aproape indiferent de rezultatele obtinute, vreau sa impartasesc cu voi toate experientele traite si cateva poze pe care le voi face in locurile respective.

Si voi incepe cu turneul BB&T Atlanta Open despre care vreau sa mentionez cat de interesant mi s-a parut din punctul de vedere al organizarii. Este amplasat in si langa o parcare auto imensa, cea mai mare parcare pe care am vazut-o vreodata. Vestiare nu exista, camera de hotel personala fiind vestiarul fiecarui jucator de tenis.

Etajul 2 al hotelului in care am fost cazati a fost rezervat pentru turneu. Acolo gaseam doctori, fizio, restaurantul, supervizorul, etc. Hotelul este la cateva sute de metri de teren si se poate ajunge prin garaj sau pe afara, unde este o zona frumoasa cu multe magazine si restaurante.
In primele zile nu am stiut ca si micul dejun pentru jucatorii de tenis este tot la etajul 2 asa ca am mancat la restaurantul hotelului. Vreau sa va spun ca a fost cea mai scumpa omleta cu cascaval de care am auzit: 18 USD.

Vremea nu este cea mai favorabila pentru un meci te tenis, este multa umiditate si se transpira foarte mult si, bineinteles, este foarte cald. La primele antrenamente de la sosirea mea in Atlanta mi-a fost destul de greu, am avut o deshidratare si corpul meu a inceput sa tremure putin, dar am reusit sa ma adaptez conditiilor si mi-am revenit repede.

Asa cum multi dintre voi stiu deja, am facut echipa cu Misha Zverev pentru meciul la dublu. Din pacate, dupa un start bun in care am condus cu 4-1, am ajuns sa pierdem 4-6/4-6. Am fost chiar bucuros atunci cand am vorbit cu el si am decis sa jucam impreuna pentru ca stiam ca vom face echipa buna si eram convins ca vom castiga cateva meciuri. Amandoi suntem jucatori de atac cu un voleu si serviciu foarte bun. Dar nu a fost sa fie.

La simplu am avut un meci dificil contra lui Francisc Tiafoe. Nu a fost un meci bun de-al meu, recunosc ca am facut multe greseli in niste situatii usoare in care ar fi trebuit sa castig punctul. Dar in ziua meciului el a fost mai bun decat mine. Dupa meci, am decis sa imi iau 2 zile de pauza si sa vizitez cateva locuri din Atlanta.

Asa ca am vizitat Georgia Aquarium, o experienta foarte frumoasa. De mult timp imi doresc sa fac scuba diving, dar nu am avut timp, iar cu aceasta ocazie am avut sansa de a vedea niste specii de pesti foarte interesante.

Am vizitat si World of Coca Cola. M-a atras foarte tare povestea lor si faptul ca poti sa testezi zeci de sortimente, iar eu fiind un mare fan Cola, nu puteam fi decat fericit.

Ca un plus al vizitei din Atlanta, am avut sansa de a revedea un coleg din tenis care locuieste acolo, Catalin Gard. Ma bucur ca am reusit sa mai stam putin de vorba si sa ne aducem aminte de cantonamente si de turneele jucate impreuna.

Cam atat am avut de povestit despre Atlanta si ce am vizitat acolo. Acum sunt in drum spre Washington si sper sa revin cu vesti bune de la turneu.

Cu drag,
Marius

Spuneti-va parerea

Pentru a va oferi o experienta de navigare mai buna acest site foloseste cookies.

Daca esti de acord cu acestea, inchide aceasta notificare sau afla mai multe despre setarile cookies | OK, inchide